U petak, 10. aprila 2015. godine Medresa Džemaluddin Čaušević je tradicionalno obilježila Dan vakifa i Dan škole.

Uz prisustvo brojnih vakifa, gostiju, predstavnika vjerskoga i političkog života prigodno je obilježena 22. godišnjica od reaktiviranja rada ove ugledne odgojno-obrazovne ustanove.

Odlukom Sabora Islamske zajednice Okruga Bihać 10. aprila, ratne 1993. godine u Cazinu je osnovana Medresa „Džemaludin ef. Čaušević“. Ovaj datum se obilježava kao Dan škole i Dan vakifa cazinske Medrese. Medresa do sada ima 1018 vakifa, a ove godine im se pridružilo još 56 novih vakifa.

U uvodnom obraćanju nakon proučenog ašereta direktor Medrese Salih ef. Dervić je govorio o uspjesima ove škole a posebno je istakao o izgradnji i opremanju laboratorija za fiziku i hemiju koja je izgrađena uz pomoć vakifa Medrese i donacija iz Republike Turske i Arapskih zemalja.

Izaslanik Rijaseta IZ-e u BiH Seid Eminović se obratio prigodnim riječima naglasivši važnost Medrese koja je važan dio sistema IZ i koja daje značajan doprinos u afirmisanju duhovnosti na ovim prostorima BiH:

- Od učenika Medrese se sutra očekuje da budu svjesni i savjesni dio bošnjačkog naroda, da svoju duhovnost razmjenjuju i dijele s bošnjačkim narodom na ovim prostorima, da budu nosioci bošnjačkog identiteta i uz to pokretači pozitivnih promjena u sredinama u kojima budu živjeli i radili, istakao je između ostalog Eminović.

Svečanost obilježavanja Dana Medrese uveličao je i dr. Senaid Zajimović, direktor Vakufske direkcije u BIH, koji je istiknuo važnost vakufa u životu svakog vjernika.

Značajna prednost učenika općenito medresa u BiH je u tome što nakon četverogodišnjeg odgojno-obrazovnog procesa vrijedni studenti na fakultetima u zemlji i inozemstvu, te da Islamska zajednica od njih ima velika očekivanja.

Učenici Cazinske medrese su ove godine postigli zapažene rezultate na kantonalnim takmičenjima, te takmičenjima koje je organizirao Rijaset IZ-e u BiH. Maturanti ove Medrese bili su prvi u kategoriji takmičara učenika četvrtog razreda iz bosanskoga, engleskoga i arapskoga jezika.